Give me maths question.

To me, its easy to solve calculation. Even its hard you'll know lastly that if they ask you to find x from

x-y=0
it will be x=y right?

It wasn't easy to solve others problems that include feeling, minds and etc. Not others, even yours too right!

Problem aku is aku tak belum ready nak face life baru. Aku belum bersedia nak berdiri atas kaki sendiri. Masih tak mampu nak buat semua perkara sendiri. Banyak, tak terkata banyaknya. Mama dengan Abah je tahu what im capaable of. Haih risau aku.

So aku cerita dekat crush aku.

Me AA

You, i dah 18 tapi i macam seriously budak gila
You dah besar kot. 18 dah kena buat semua benda sendiri
I tak ready lah nak face semua benda ni
You kalau tak ready bila lagi you nak ready?
*diam*
Sekarang lah you dah kena ready tahu tak !

Benda ni aku simpan baik-baik. Aku kena ingat tak semua benda datang as what we've expected. So i have to be ready in any situation and condition. Dah banyak benda dah datang atau berlaku tanpa aku minta dan tanpa aku sedar. Itu aku kena ingat. Dan hidup ni bukan tempat kita bergantung dengan orang. Apa yang crush aku cakap ni serious buat aku fikir dalam-dalam. Thanks awak :)