Syukur Alhamdulillah .

Syukur Alhamdulillah, I can't put this into words. Such a barakah Ramadhan. What else can i say?







Degree in Computer Engineering.

Hadiah buat mama dan abah. Tak pernah terlintas dalam fikiran. Dulu, masa dapat tawaran matrikulasi siang malam aku fikir betul ke pilihan aku. Bila dah masuk, tuhan je tau betapa susahnya belajar di matrikulasi. Hampir setiap hari merungut, menangis dengan peraturan matrikulasi yang agak ketat. Result aku pun tak lah sehebat orang lain, cukup-cukup makan je.

Tapi betul orang kata, I work hard, I sacrifice, this is what I get.

Paling gembira sebab dekat dengan kakak yang tengah habis kan lagi 1 sem di UiTM Perlis. Paling bermakna bila impian nak sambung degree sebelum kakak akhirnya tercapai. Ya aku menangis, ini ibarat kejayaan kecil yang aku boleh bagi dekat abah dan mama.