Rindu.

Paling rindu Abah dengan Mama.

Rindu kawan-kawan membesar Mail, Aida.

Rindu kawan-kawan sekolah Nadia and Syifa. Rindu sangat.

Rindu kawan-kawan Matriks. Madie, Fizah, Ira, Nani, Ecah, Ifa, Faris, Afiq.

Rindu ya aku rindu.

Tak semua aku dapat describe. Tapi mereka yang hadir dalam hidup aku, semua aku hargai.





Terima kasih rakan-rakan baru.

Amalya, Rina, Ekin. Kawan matriks, kawan twitter, kawan gossip jatuh bangun sama-sama.
Sama-sama dari sepanjang orientasi sampai sekarang.

Bandmates, yang senang cerita saling berkait antara satu sama lain. Syimma, Nadia, Adib, Afif, Adrian, Amin, Ucal, Aqil, Faidz, Rem, Bambang dan Aiman.
Tak kisah lah even masing-masing kecil hati, terasa hati, ter jatuh hati, gaduh, nangis ketawa semua sama-sama.

Classmate baru Fitrah, Zila, Nik, and Suraya. Tak lupa Pijan kawan matriks yang sekarang dah jadi kawan baik aku sendiri dan classmate aku juga. Kawan kejut bangun tidur, kawan skip class sama-sama. Kawan shopping, kawan lepak, kawan buat assignments, kawan meniru. Dorang lah. Harhar.

Aku sayang setiap sorang.