tulis.

I just feel like writing again.

Come to think, bila kau down selain kau maki hamun makhluk tuhan yang buat kau down atau tulis segala kata cacian dekat social network ataupun nangis sambil tekup muka dekat bantal berharap kalau kau mati celaka lah orang yang buat kau down to depression rasa bersalah apa lagi kau boleh buat?

Macam aku personally caci maki on twitter sambil berharap ada emoji middle finger supaya it suits ur writing.

Alah macam kau nak matikan kejanggalan bila kau balas mention or whatsapp makhluk tuhan kau mesti nak letak HaHa dekat belakang. Padahal takde benda yang kelakar. Melainkan benda tu kelakar hanat kau nak type Hahahahahaha gila panjang celaka sampai 4 line Hahahahaha.

Lagi 1 kalau aku frust dengan orang yang aku sayang aku end up spam whatsapp dia blablabla u ni bodoh babi ape mainkan perasaan dan lastly orang tu malas nak layan dan kau end up sorry i sayang u lagi. Tapi kau tetap tak dilayan.

Seolah olah kau invisible. Celaka makhluk yang tuhan dah wujud kan dia tapi engkorang semua buat tak pedulik kewujudan dia.

Sampai 1 masa, bila orang buat kau macam kau invisible baru kau tau apa rasa dia.

Tu kalau aku frust dengan orang yang tinggal aku. Kalau aku tinggal orang mesti bersebab 1 sebab kau curang 2 sebab kau celaka. Tu je.

Aku tak pedulik kalau ayat aku kasar. Kau kalau dalam kereta, driver kereta depan kau tak bagi signal yang boleh buat collision happen atau tak orang yang ada serban atas kepala pun cakap bodoh.

Mana ada subhanallah astaghfirullah banyak nya kereta atas jalan hari ni.

Kalau ada pun 1 2 orang kat dunia tak pun dia bisu sebab tu diam tak cakap pape.

Takde sebab aku menulis. Aku cuma rasa nak menulis. Lap habuk. Ayat cliché.