Really?

Aku tak rasa jatuh cinta dengan boy/girlfriend orang tu satu isu besar.

Tapi kalau kau ada dekat tempat si dia yang kesayangan nya di rampas tu, itu satu bencana untuk kau.

Betul aku tak tau, tapi kalau belum ikat pada aku bukan satu isu besar. Zaman sekarang laki/bini orang pun di sailang, inikan pulak makwe/pakwe awak.

Anyways, awak yang marah tu tak boleh pertikaikan atau nak salahkan golongan si perampas ni sahaja. Kadang-kadang kau tak tau boy/girlfriend kau ni mulut manis berplastik plastik gula  nya sampai diabetes stage 4.

Ni sumpah aku tak tipu, sometimes tak kan jadi isu rampas ni kalau either one tak start approach dulu. Just saying.

Oh lagi 1, kadang-kadang mungkin perangai awak sendiri yang fucked up sangat sampai buat boy/girlfriend awak cari si golongan perampas ni.

Tapi pada aku, aku tetap salute orang yang cuba pasang dua ni. Sebab dia hebat. Kau boleh main cinta belakang pasangan kau sendiri tapi kau still boleh hold relationship kau dengan dia.

Takde lah, cuma aku sendiri pernah experience benda ni. Walapun aku ni pesen 2nd option buto lah. haha.

Kiranya pesen golongan 'perampas' tak ada lah 'perampas' sangat, maksud aku pesen merampas secara terpaksa ni pun hebat juga sebab boleh attract orang yang dah ada relationship. Tapi ni syaiton juga. Tapi pada aku benda ni kaitan dengan perasaan, jadi tak boleh juga nak cakap golongan merampas secara terpaksa ni syaiton. Faham tak?

Benda ni aku tak support, tapi dia related dengan feeling so kau kena faham. I may not be your loved ones because your current loved ones lagi hebat sebab tu kau still pegang relationship kau dengan dia.

Tak, aku tak support. Tapi dah bf/gf kau cari orang lain bila kau tak ada. Kau nak buat apa? Bukan salah kami (exclude aku).